Reklama nie istnieje bez mediów, czyli środków, za pomocą których jest rozpowszechniana. Działa to też w drugą stronę- w globalnym i długofalowym rozrachunku media bez reklamy także nie istnieją. Każde medium jest jednoczenie produktem, który ma określoną grupę konsumentów. Tych z kolei dobrze sprzedaje się reklamodawcom. Reklama telewizyjna przynależy do obecnych czasów najpełniej, ponieważ nadal telewizja (choć czuje oddech Internetu) jest najbardziej opiniotwórczym medium. Nowe media, takie jak na przykład Internet a w połączeniu z nim choćby telefony komórkowe zyskują na znaczeniu i będą zyskiwać jeszcze bardziej, i to bardzo, bardzo szybko. W świecie marketingu 3.0, w którym to świadomy swoich praw i możliwości klient jest podmiotem, nie można ominąć możliwości dialogu z nim. Otworzenie się na nowe media i przede wszystkim przyjęcie komunikowania się w dwie strony za normę to konieczność, jeśli nie chce pozostać się w tyle za swoimi odbiorcami. Nie ma już co do tego żadnych wątpliwości, ale jeszcze pozostaje nauka, jak robić to dobrze i skutecznie.
Reklama telewizyjna nadal ważna, choć już nie jedyna
[Głosów:0 Średnia:0/5]